4 mar 2009

Programari per al tractament d'imatges digitals

En aquesta unitat de tractament d'imatges ens basarem en la utilització del GIMP, que com sabeu és el programari lliure, es l'alternativa del photoshop.
Aquesta unitat la treballarem de forma diferent al que hem fet fins ara.... és una unitat molt pràctica, doncs el que farem serà anar fent els tallers que jo us aniré proposant i volsaltres anireu fent al vostre ritme.
Les activitats i tallers que aneu fent els anireu penjant al vostre bloc.
Una pàgina interessant per aquells que en volgueu saber més és http://www.gimp.org
En aquesta pàgina a l'apartat de documentació podeu triar l'idioma que volgueu...
Recordeu que podeu preguntar dubtes i fer comentaris...

5 comentarios:

Marina Gotanegra dijo...

Aquest tema ja l'he comçat a tractar i el taller 4 ja està penjat al blog :)

dfsfds dijo...

Jo he fet aquest taller i em sembla que m'ha sortit molt bé.
M'ha semblat un taller bastant interessant.

Marina Gotanegra dijo...

també he començat a fer el taller 5, però hi ha algunes coses que n hem fet a classe. L'he guardat i el pròxim dia ens el mirem no?

María dijo...

He fet el taller 4 de informatica crec que esta bé.

María

María dijo...

Maria del Mar he penjat al meu bloc el taller 5 i el taller 6, crec que estan bé.




Maríaaa!!!